شایدچشمی....

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

شایدچشمی....
نویسنده : arman تاریخ : 12 / 9 / 1394

شما را به اُبهت اين زمستان سوگند !
        در بــرف ، آهسته گام بـرداريـد !
                       شايـد... شايـد ،

                           چشمي پشيمان ، رد پايــم را دنبال کند ...!



نظرات شما عزیزان:

سیمین
ساعت8:45---30 آذر 1394
در گلـــستان خیالــم جستجویت میکنم

نرگس عشق منی هر لحظه بویت میکنم

من تمام غصه ها را در دلــم جا داده ام

ناز دنــــیا را فدای یک "تــار مویـت" میکنم.
.
.
.
موفق باشین


سیمین
ساعت8:32---23 آذر 1394
روزهایـی کـه بـی تـو می گـذرد
گـرچه بـا یـاد تـوست ثـانـیه هـاش
آرزو بـاز می کـشد فـریـاد:
در کـنار تـو می گـذشت٬ ای کـاش!
.
.
.
سلام موفق باشین


سیمین
ساعت9:14---15 آذر 1394
دلم تنگ است..
برای کسی که...
نمیشود.. !!
او را خواست ..
نمیشود ..!!
او را داشت ..
.
.
فقط میشود... !!!!!
سخت برای او..
دلتنگ شد....
.
.

}موفق باشین;-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطلب، زمستانی، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: دل نوشته, جملات زیبا,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.